معرفی نرم افزار حسابداری شخصی

معرفی نرم افزار حسابداری شخصی

هدف از معرفی نرم افزار حسابداری شخصی این است که به شما کمک کنیم تا بتوانید یک سیستم شخصی برای مدیریت پول خود در اختیار داشته باشید. در این زمینه نرم افزارها و خدمات زیادی وجود دارد که کاملا رایگان هستند و شما می توانید با استفاده از آن ها گامی موثر در پیگیری هزینه ها، تهیه گزارش، مدیریت بودجه و … بردارید. برای معرفی نرم افزار حسابداری شخصی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

معرفی نرم افزار حسابداری شخصی

 

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی

قبل از آنکه به معرفی نرم افزار حسابداری شخصی بپردازیم باید به این نکته اشاره کنیم که اغلب سیستم های حسابداری اندروید رایگان هستند اما نمی توان از آن ها بر روی ویندوز یا دسکتاپ استفاده کرد. اما این موضوع یک نکته منفی به حساب نمی آید. زیرا اغلب افراد برای مدیریت بودجه و هزینه های خود صرفا از تلفن همراه استفاده می کنند. شما در هر نقطه از جهان که باشید می توانید به راحتی به برنامه های موبایلی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که میزان تنوع در این نرم افزارها بسیار زیاد است و ویژگی آن ها با یکدیگر فرق می کند. در برخی از مواقع شاهد تفاوت در نسخه های اندروید و اپل نیز می باشیم. همچنین برخی از آن ها بسیار ساده اند و گزینه مناسبی برای مدیریت هزینه ها محسوب می شوند اما برخی دیگر بسیار پیچیده و غیرکاربردی هستند.

بدون شک نرم افزارهای حسابداری شخصی، نسخه کوچک شده از نرم افزارهای توسعه یافته و شرکتی هستند. به طور مثال نرم افزار حسابداری موبایل فروشی، نرم افزار حسابداری رستوران، نرم افزار حسابداری سوپرمارکت، نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری، نرم افزار فروشگاهی سوپرمارکت و … از ویژگی ها و قابلیت های گسترده ای برخوردار هستند که شاید یک کاربر معمولی به بسیاری از آن ها نیاز نداشته باشد. هدف از معرفی نرم افزار حسابداری شخصی این است که یکی از آن ها را بر اساس نیازمندی های خود انتخاب کنید.

همین الان نرم افزار حسابداری فروشگاهی را با قیمت استثنایی خریداری کنید

کاربرد نرم افزار حسابداری شخصی چیست ؟

قطعا همه ما در طول روز، ماه و سال هزینه های زیادی را پرداخت می کنیم که برخی از آن ها ضروری و بسیاری از آن ها غیر ضروری هستند. نرم افزارهای حسابداری شخصی به شما کمک می کنند تا ببینید که پولتان را در چه زمانی و با چه هدفی خرج کرده اید. استفاده از این نرم افزارها به شما کمک می کند تا بتوانید هزینه های غیرضروری را شناسایی کنید و از میزان آن ها بکاهید. همچنین تنظیم یادآورها و هشدارها برای پرداخت های آتی از دیگر ویژگی های این نرم افزارها می باشد و شما می توانید بر اساس آن، ورودی ها و خروجی ها را تجزیه و تحلیل کنید.

مزایای نرم افزارهای حسابداری شخصی

اغلب افراد برای انجام محاسبات دستی زمان زیادی ندارند و این امر بر میزان خطا و اشتباه آن ها می افزاید. هنگامی که شما محاسبات روزمره خود را به نرم افزارهای حسابداری شخصی بسپارید گام بلندی در مدیریت اوضاع برخواهید داشت. به همین دلیل معرفی نرم افزار حسابداری شخصی برای بسیاری از افراد که باریک بین و نکته سنج هستند جذاب می باشد. آن ها تمایلی ندارند پول و سرمایه خود را بدون دلیل خرج کنند و به دنبال ابزاری برای ساماندهی به آن هستند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزارهای حسابداری شخصی این است که ورود اطلاعات تنها یک بار انجام می شود. زیرا قابلیت یکپارچه سازی در آن وجود دارد و تمام برنامه های دیگر با هم هماهنگ می شوند تا اطلاعات و داده ها یکپارچه سازی شوند.

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید

اپلیکیشن حسابداری نیو

در خصوص معرفی نرم افزار حسابداری شخصی باید ابتدا اشاره ای به اپلیکیشن نیو داشته باشیم. این نرم افزار کمک زیادی می کند تا شما بتوانید مدیریتی عالی بر روی امور شخصی و هزینه های خود داشته باشید. توجه کنید که این اپلیکیشن قابل نصب بر روی سیستم عامل IOS می باشد. بخش های مختلف آن شامل ثبت درآمد و هزینه، گزارشگیری، مدیریت تراکنش های بانگی، ثبت اقساط و … می باشد. این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

حسابداری پارمیس همراه

اگر در زمینه حسابداری فعالیت می کنید قطعا با نام نرم افزارهای مختلف از جمله نرم افزار حسابداری پارمیس آشنایی دارید. این نرم افزار که دارای نسخه موبایلی نیز می باشد از محیطی ساده اما قدرتمند برخوردار است که به شما کمک می کند تا بتوانید بعد از نصب بر روی تلفن همراه و تبلت، مدیریت مالی شخصی و خانوادگی را عهده دار شوید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به پرداخت های نقدی و غیرنقدی، دریافت های نقدی و غیر نقدی، بدهی ها، اقساط و … اشاره کرد. ناگفته نماند که این اپلیکیشن نخستین نرم افزار بین المللی ایرانی با پشتیبانی از دو زبان عربی و انگلیسی می باشد.

حسابداری شخصی کیف پول محک

نکته مهمی که در معرفی نرم افزار حسابداری شخصی وجود دارد این است که نرم افزارهایی را مورد بررسی قرار دهیم که تمام افراد با هر سطح از سواد مالی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. نرم افزار محک جزو این دسته محسوب می شود. محیط کاربری آن به نحوی طراحی شده که افراد می توانند اقدام به ثبت و کنترل بدهکاری و بستانکاری، بودجه بندی ماهانه و هفتگی، سررسید چک ها و … کنند. این اپلیکیشن در دو نسخه رایگان و پولی طراحی و عرضه شده که شاهد ارائه امکانات بیشتر در نسخه پولی هستیم. اگر می خواهید مدیریت امور مالی خود  را به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام دهید توصیه می کنیم با پرداخت هزینه ای نه چندان گزاف، نسخه پولی آن را تهیه کنید.

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات