مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی

مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی

در مطلب پیش رو به مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی خواهیم پرداخت. نرم افزارهای حسابداری مزایای زیادی به دنبال دارند و می توانند امور مالی یک شرکت یا فروشگاه را ساماندهی کنند. در حال حاضر برندهای متعددی در این زمینه فعال هستند که تلاش می کنیم به مقایسه ویژگی های آن ها از جوانب مختلف بپردازیم. با مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی همراه باشید.

بهترین نرم افزار حسابداری

بهتر است قبل از آنکه به مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی بپردازیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا استفاده از نرم افزارهای مالی برای کسب و کارها ضروری است؟ در پاسخ باید اشاره ای به اهمیت کنترل هزینه های ورودی و خروجی، ثبت اطلاعات مالی، محاسبه سود و زیان در بازه های زمانی مختلف داشته باشیم. اگر در ابتدای شروع کسب و کار باشید حتما مدیریت اوضاع برای شما آسان تر خواهد بود. اما با گسترش فعالیت، رسیدگی به امور مالی با چالش های بیشتری همراه خواهد بود. با استفاده از نرم افزارهای مالی می توانید حجم بیشتری از محاسبات را انجام دهید و داد و ستدهای مالی را به طور دقیق بررسی کنید.

 

همین الان نرم افزار حسابداری فروشگاهی را با قیمت استثنایی خریداری کنید

 

هیچ فرقی نمی کند که شما در چه حوزه ای فعالیت می کنید. بلکه مهم آن است که بنا بر شغل خود از نرم افزار حسابداری رستوران، نرم افزار حسابداری خدمات کامیپوتری، نرم افزار حسابداری سوپرمارکت، نرم افزار حسابداری موبایل فروشی، نرم افزار فروشگاهی سوپرمارکت و … استفاده کنید. اهمیت حسابداری از سال های دور به اثبات رسیده است. در آن زمان از ابزارهای ساده مانند کاغذ و قلم، چرتکه، ماشین حساب و … استفاده می شد. اما از آنجایی که میزان خطا در محاسبات دستی زیاد بود تصمیم گرفته شد از نرم افزارهای دقیق و اتوماتیک استفاده شود.

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

از مهم ترین ویژگی های نرم افزار حسابداری می توان به محیط کاربری آسان اشاره کرد. نرم افزارهایی که از محیط و گرافیک ساده ای برخوردار هستند این امکان را به افراد می دهند که بتوانند به راحتی با آن کار کنند و هیچ نیازی به دانش حسابداری نداشته باشند. همچنین وجود داشبورد کامل و جامع برای دسترسی سریع به اطلاعات مالی، دوره های مالی، فایل های بایگانی و… از دیگر ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری محسوب می شود.

همان طور که می دانید هر کدام از کسب وکارها دارای نیازهای منحصر به فردی هستند. برندهای تولیدکننده نرم افزار حسابداری باید این توان را داشته باشند که بتوانند نرم افزار را شخصی سازی کنند و آن را بر اساس نیاز هر سازمان، شرکت، فروشگاه و … طراحی کنند. استفاده از خدمات پشتیبانی و بروزرسانی مداوم نرم افزارهای مالی اهمیت زیادی دارد. زیرا قوانین مالیاتی روز به روز در حال تغییر است و نرم افزارهای معتبر خود را با این تغییرات وفق می دهند.

بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی و فروشگاهی

صنوبر

در خصوص مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی ابتدا باید اشاره ای به برند صنوبر داشته باشیم. برند صنوبر با در نظر گرفتن نیازهای هر شرکت، سازمان یا فروشگاه، تلاش می کند تا نرم افزاری را طراحی و عرضه کند که پاسخگوی نیاز آن ها باشد. این نرم افزار که بدست متخصصین و مهندسین مربوطه در مجموعه صنوبر طراحی و آماده سازی شده از ویژگی هایی مانند انبارگردانی، صدور فاکتورهای نقدی و غیرنقدی، محاسبه اتوماتیک تخفیفات و مالیات، دارا بودن بخش مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM ، محاسبه خودکار حقوق و دستمزد و … برخوردار می باشد. تمام افرادی که با این نرم افزار کار می کنند هیچ نیازی به فراگیری دانش حسابداری ندارند. فقط کافیست برای بهره مندی از آموزش های ویدئویی و متنی نرم افزار حسابداری صنوبر، به بخش آموزش در همین وب سایت مراجعه کنید.

مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی

سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار یکی از محصولات شرکت همکاران سیستم می باشد. در حال حاضر این نرم افزار از اعتبار زیادی در میان شرکت ها، فروشگاه ها و .. برخوردار است و کمتر کسی وجود دارد که نام آن را نشنیده باشد. نرم افزار سپیدار یکی از باسابقه ترین ابزارهای مالی در ایران می باشد که توانسته سیستم مالی یکپارچه را پیاده سازی کنید. شرکت های کوچک و متوسط بهترین گزینه برای استفاده از این نرم افزار تلقی می شوند.

از مهم ترین ویژگی های نرم افزار حسابداری سپیدار می توان به ثبت اتوماتیک حقوق و دستمزد کارکنان اشاره کرد. همچنین محاسبه ساعات و دستمزد اضافه کاری از دیگر خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود. شما عزیزان می توانید از این بستر برای ارائه خدمات گسترده به مشتریان استفاده کنید و تیم فروش و پشتیبانی تشکیل دهید. اگر شغل شما به نحوی است که دارای بخشی به نام انبار هستید می توانید با این نرم افزار انبارگردانی را انجام دهید.

هلو

در مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی جایگاه ویژه ای برای ” هلو ” قائل هستیم. این نرم افزار از سابقه زیادی در بازار کار برخوردار می باشد و از محصولات شرکت طرفه نگار می باشد. کسب و کارهای کوچک فروشگاهی و اصنافی می توانند از قابلیت های این نرم افزار نهایت بهره را ببرند. جالب است بدانید که مهم ترین دلیل محبوبیت هلو، پشتیبانی آن از 200 گروه شغلی می باشد. این نرم افزار به صورت شبکه ای و تک کاربره ارائه می شود و در حال حاضر بیش از 500 نمایندگی در کشور ایران دارد. هلو جزو نرم افزارهای یکپارچه مالی به شمار می رود و تحت ویندوز است. محصولات آن برای سه گروه شرکتی، فروشگاهی و تولیدی ارائه شده است.

 

کلام آخر!

در این مطلب با معرفی سه برند تلاش کردیم به مقایسه بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی و فروشگاهی بپردازیم. علاوه بر صنوبر، سپیدار سیستم و هلو می توان به سایر برندها از جمله فرداد، پیوست، تدبیر، پارمیس و محک نیز اشاره کرد. این نرم افزارها نیز از کارایی مناسبی برخوردار هستند و هدف اصلی از طراحی آن ها، ارائه بهترین خدمات به شرکت ها و فروشگاه ها می باشد.

 

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات